poniedziałek, 14 marca 2016

Monday




 Dzisiejszy post miał składać się z zupełnie innej treści- planowałam zrobić jakiś w miarę znośny makijaż, jednak jako że mam całe życie pod górkę (czyli najpierw robię, później myślę :D), to w porywach szaleńczych emocji, jakie mi dzisiaj towarzyszyły, stłukłam połowę ulubionej paletki do cieni. Oczywiście nie muszę zaznaczać tego, że zniszczyłam cienie które najbardziej lubiłam, wydaje się to jasne :D. Dlatego też dzisiaj pozostawiam Was ze stylizacją, w której główną rolę odgrywa sukienka, którą dosłownie kocham i mogłabym nosić ją cały czas!
kurtka i torebka- Mohito/ sukienka- By o la la
Zapraszam również na Instagram

8 komentarzy:

  1. Świetny look, taki delikatny i wiosenny ;)
    Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorku włosów ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKIE NOGI! *o*

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://sialabala.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń