środa, 23 marca 2016

Khaki


Dzisiejszy (wolny) dzień zaliczam do tych produktywnych od samego rana, gdyż jest godzina 06;40, a ja już zdążyłam zrobić pranie, posprzątać, przygotować notatki do nauki i zrobić sobie małe spa. Szkoda tylko, że gdy mam wolne wstaję wypoczęta koło 6, a gdy idę do pracy to najchętniej spałabym jak najdłużej :P
 Tak jak już wcześniej wspominałam, uwielbiam wracać do tego miejsca i staram się robić to jak najczęściej, jednak naprawdę ciężko pogodzić pracę, naukę i prowadzenie bloga. Zamierzam poprawić jakość postów, wklejać więcej zdjęć lepszej jakości i nie ograniczać się jedynie do wpisów ze stylizacjami. Miło byłoby też, gdybym zaczęła pisać coś od siebie, ale jakoś nie potrafię się w tym przemóc, bo nie wiem czy kogokolwiek interesowałaby moja codzienność :D. Dajcie znać co o tym myślicie :)
Tymczasem ja uciekam poćwiczyć, a Wam życzę miłego i słonecznego dnia! :)





spódniczka, koszula- Stradivarius/ torebka- Mohito/ szpilki Centro

9 komentarzy:

  1. Świetny look, spódniczka rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, mam podobną koszulę, tylko biało-granatową, podobne jaak Ty, a właściwie chyba niemal identyczne były w Zarze ;) Świetna spódniczka !

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest przepiękna a spódniczka ma cudowny kolor *.*
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :D zajebiste oczy *.*
    zapraszam do mnie :* http://livefastdieoldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta stylizacja. Koszula bardzo przypadła mi do gustu. :)
    Szkoda, że ja nie jestem tak produktywna z rana :(
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie by bardzo interesowało jak ćwiczysz i co jesz, żeby mieć taką cudowną figurę!!!

    OdpowiedzUsuń