wtorek, 24 listopada 2015

H.




 No dobra, wróciłam. Nie było mnie tutaj od kilku miesięcy i nie, wcale nie zapomniałam o tym miejscu. Przez ostatnie pół roku wydarzyło się naprawdę mnóstwo rzeczy, w większości kształtujących moją osobowość. Przeprowadziłam się i podjęłam naukę na kierunku, który sprawia mi prawdziwą przyjemność i w końcu czuję, że podjęłam właściwą decyzję. Studiuję kosmetologię, pracuję oraz myślę o rozpoczęciu kursu wizażu, ale wszystko w swoim czasie. Przez ostatnich kilka miesięcy poznawałam różnych ludzi, którzy (niejednokrotnie swoim karygodnym i egoistycznym zachowaniem) w pewien sposób sprawili, że stałam się bardziej świadoma tego jak działa prawdziwy świat. Postanowiłam więc porzucić ,,znajomości'' które niszczyły mnie od środka, a pozostać przy tych prawdziwych. Niestety, ale większość ludzi z sukcesem wykorzystało to, że mam zbyt dobre serce.  Nie ma co ubolewać- może w końcu znajdzie się ktoś, kto naprawdę to doceni :).
Zauważyłam też, że ja sama całkowicie się zmieniłam. Przez niektóre sytuacje zamknęłam się na świat i zdystansowałam się do ludzi. Może i nie jest to odpowiednie wyjście, ale chyba tylko w taki sposób uniknę rozczarowania i zranienia, które przez pewien czas towarzyszyło mi nieustannie. Na szczęście znalazłam sobie nowe hobby, które pozwala mi się oderwać od rzeczywistości- zaczęłam interesować się rysunkiem. Na razie lepiej ode mnie mnie rysuje kura pazurem, ale spokojnie, wszystko przyjdzie z czasem :P



spódniczka- Stradivarius/ koszula- Bershka/ torebka- Mohito (uwielbiam ją, ale po jakimś tygodniu łańcuszek i zapięcie zaczęły robić się pomarańczowe :/) / buty- Centro 

Naprawdę bardzo tęskniłam za tym miejscem, już tak łatwo go nie opuszczę :)  Mam nadzieję, że jeszcze ktoś z Was tutaj zagląda! :) Zapraszam też na Instagram, tam udzielam się często:P

13 komentarzy:

  1. Piękny, nienaganny zestaw! :)
    I jaki ładny make-up! Ah, te Twoje kocie oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie studiujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNIE <3
    ps. Poznaję mój były pokój..

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :)
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciagle piszesz zapraszam na instagrama ale jesli ktos nie ma insta to nie może cie zobaczyc ani oglądac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj :( załóż insta to będziemy oglądać się nawzajem :*

      Usuń
    2. kochana nie mam tele z androidem :)

      Usuń
  7. chcialabym podgladac cie na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wymasowałbym Ci te nóżki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś olśniewająco piękna i co więcej pomimo tak młodego wieku wież co nieco o życiu i poznałam się na ludziach, szczera i otwarta na nowych ludzi a na dodatek bardzo piekna. Jestem Twoim fanem

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tobie te wszystkie spódniczki wyglądają super, no ale z takimi nogami to chyba muszą tak wyglądać :) Ta stylizacja mi się podoba najbardziej wśród ostatnich.

    OdpowiedzUsuń