niedziela, 17 maja 2015

Spring mood




Od dłuższego czasu nie dodawałam postów, ale postaram się to zmienić :) Za mną już wszystkie najważniejsze egzaminy maturalne, pozostał mi jeszcze tylko ustny angielski. Mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze, ale to dopiero się okaże.
Planowałam już od dłuższego czasu dodać coś na temat makijażu, ale nigdy nie umiałam się do tego zabrać :( Może w końcu mi się uda :D Na razie zapraszam na Instagram i Photoblog, gdzie codziennie znajdzie się coś nowego :)

10 komentarzy:

  1. Wow, wyglądasz świetnie, bardzo kobieco :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo ładną kobietą, ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bosko i masz fantastyczny makijaż!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/kamizelka-diy-i-pienkowy-plecak-od-lisy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudnie! ;) i ślicznie masz w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jestes i masz genialny styl:* pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd bluzeczka ? ;D

    OdpowiedzUsuń