sobota, 31 maja 2014

White



Dawno niczego nie dodawałam (bez obaw, nie z lenistwa), po prostu ostatnio na nic nie mam czasu. Dzisiejszy post miał wyglądać zupełnie inaczej, coś wygodnego i luźnego, jednak moje króciutkie nóżki spowodowały, że żadne zdjęcie nie nadaje się do publikacji:P 
Właśnie myślę nad następnym postem, który najprawdopodobniej będzie dotyczył wystroju wnętrz, by nie zanudzać Was ciągle moją osobą :D


Zapraszam też na mój Instagram
pants&necklace- Stradivarius/ blouse- Mohito/ bag- David Jones/ shoes- no name

13 komentarzy:

  1. buty są wspaniałe :) masz piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, genialny make-up! i niezła kolekcja butów na półce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, torebka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw i piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka <3
    Uwielbiam takie połączenia :)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki Ty masz cudowny makijaż jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne oczy<3

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle masz nieziemski makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ten czar twojej osoby pryska gdy zobaczy się Ciebie na żywo :( Pamiętam twoje piękne, naturalne zdjęcia, byłaś tak śliczną, delikatną dziewczyną, a teraz robisz sie strasznie podobna do Luxurii... Tęsknie za starą Karoliną, za delikatną dziewczą ://

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam biel, wyglądasz ślicznie ...szuka ładnego czerwonego lakieru Twój mi się spodobał podaj proszę jaka firma , dzięki

    OdpowiedzUsuń