piątek, 27 grudnia 2013

Cobalt Blue


 Jak Wam minęły święta?:) Moje szybciej niż się spodziewałam! Jeszcze chyba nigdy w życiu nie zjadłam tyle, co w ciągu tych trzech dni. Oczywiście przyczyniły się do tego dwie babcie, które bo zjedzeniu każdego następnego kilograma jedzenia, mówiły ,,zjedz jeszcze troszkę, urośniesz'' :P. Pomijając dodatkowe 10 kg, te święta były chyba jednymi z najlepszych! Mam nadzieję, że Wasze również wspominacie bardzo dobrze:)


A dla tych, którzy lubią oglądać codziennie te same zdjęcia, w innej ,,oprawie odzieżowej'', zapraszam na mojego Instagrama i Photobloga :)
Sweater- Reserved/ Skirt- Stradivarius/ Bag- Oriflame/ Belt- Mohito

19 komentarzy:

  1. Love your eye makeup. Amazing

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne masz oczy !! :) dawno kupiłaś sweterek? :) Zapraszam do siebie na rozdanie małe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ładna, szczupła. :) Ale wydaje mi się, że za bardzo regulujesz brwi. Nie wyglądają naturalnie i to niestety nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie wyglądają naturalnie,ale wyglądają przepięknie :)

      Usuń
  4. wow, co za makijaż !! :) jestem pod wrażeniem :) a te oczy...przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie takie zestawienie ;)zapraszam rowniez do mnie pozdrowionka

    www.ilonazakrzewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestawienie podoba mi sie ;) Zapraszam do mnie Pozdrowionka
    www.ilonazakrzewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba każda babcia tak mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Obserwuje i licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju przecudne oczy !

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!, this was a real quality post. In theory I'd like to write like this too - taking time and real effort to make a good article but what can I say I procrastinate a lot and never seem to get something done
    Hand ball Games

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz nieprzyjemną mimikę i wyraz twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja *.* Jesteś śliczna ! ♥
    Obserwuję i zapraszam do siebie, a jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj :)
    Buziaki :**

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. that Suede Shoes nicely suits up with your skirt...i love your eyes :)

    OdpowiedzUsuń
  14. you got so stunning personality dear....you must try Indian Traditional Dresses sometimes....you will look great :)

    OdpowiedzUsuń
  15. you must try casual shirts with that skirt...that will look awesome :)

    OdpowiedzUsuń