poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Stay in this moment





W końcu mam już wyremontowany pokój, ale się cieszę! Co prawda, były małe komplikacje (pościg w Ikea za meblami 20 minut przed zamknięciem, 10-krotne malowanie ścian, monotonna walka z podłogą, spór o półkę, przemalowywanie wszystkiego co pod ręką na biało) ale efekt jest zachwycający! Jeszcze kilka małych poprawek, i wszystko będzie zapięte na ostatni guzik :)
Niedawno kilka razy doszły mnie słuchy o negatywnej opinii na mój temat rozgłaszanej przed osoby, z którymi ani razu nie rozmawiałam. Ci ludzie przede wszystkim powinni zrozumieć, że nie ocenia się książki po okładce. To logiczne, że nie na każdym zdjęciu wyjdę idealnie, a moje włosy nie zawsze będą idealnie ułożone. Każdy ma inny gust, jednym się spodoba, innym nie, dlatego nie powinniśmy dyskutować na ten temat. To jest po prostu śmieszne, czy niektórzy naprawdę nie mają nic ciekawszego do roboty? 



sweater and shirt- H&M/ pants- Stradivarius/ jewellery- H&M, gift

7 komentarzy:

  1. Śliczny zegarek. *.*
    I oczywiście cała stylizacja ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zegarek!
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek i koszula świetne ! Może pokażesz zdjęcia pokoju po metamorfozie ? ;)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko dokończę, to może pokażę :)

      Usuń
  4. Kurde Karolajn :D Stylizacja oczywiście przepiękna , kobietka też oczywiście , ale ja odstapię od reszty i się odniosę do opisu . Cholera jasna , musimy się przyzwyczaić do tego ,że nigdy nie będzie świata bez plot , każdy kazdego obgada itd. my też , ale czas mieć to w d** i się nie przejmować , wiem sama po sobie kiedyś się przejmowałam ojj i to jak się przejmowałam , ale teraz , mam w to wrąbane jak w 5 groszy i teraz już praktycznie tak jakbym nic nie słyszała na swój temat. Musimy po prostu docenić siebie i znać własna wartość , mamy swoich ziomków, oni twierdzą ,że jesteśmy zarąbiści i tak powinno być , a co reszta mówi to nie ważne i tak nie będą mieli zaszczytu nas poznać , takie jest moje zdanie na ten temat i Tobie też życzę paskudna Biały ,żebyś to doceniła i zwracała uwagę na to co masz i co jest w Twoich oczach gdy patrzysz na innych , niż to co zazdrośnicy widzą w Tobie i co mowią na Twój temat , nie wiem kto się ze mną zgadza , każdy ma inne zdanie .
    xoxo Francua <3

    OdpowiedzUsuń