środa, 31 lipca 2013

Subtle



Nareszcie wróciłam do domu- moje szczęście nie zna granic! Cisza, spokój, dużo przestrzeni. Nie ma mowy żebym się stąd ruszyła! Prawdą jest, że w mieście może i żyje się lepiej, ale nie wyobrażam sobie mieszkania w bloku, w takie upały! Przynajmniej wzbogaciłam się o nowe doświadczenie związane z przetrwaniem w takim piekarniku :P 
Zmieniając temat, mam dla Was 5%  kod rabatowy do sklepu Preska na całą kolekcję. Wystarczy, że przy zakupie danej rzeczy wpiszecie ten  kod -> 5tsJ3h69b  w odpowiednim miejscu. Ja już sama zamówiłam parę rzeczy, teraz czekam tylko na przesyłkę :)



top-H&M/ skirt-Bershka/ jewellery-H&M

13 komentarzy:

  1. wygladasz przepięknie ! cudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zestawienie! Bardzo mi się podoba !
    Zapraszam do dołączenia do witryny www.worldcharlotte.blogspot.com
    Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, rany, ale Ty jesteś piękna, nie mogę się napatrzeć <3
    Powiedz, że kupowałaś niedawno ten naszyjnik? Jest piękny, a ja mam obsesję na punkcie łapaczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak subtelnie wręcz eterycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing pics, you look beautiful!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń