niedziela, 16 czerwca 2013

mad world




Ostatni tydzień można śmiało zaliczyć do tych nad wyraz stresujących. Pogoń za godziwą oceną z matematyki uznaję za jedną z najbardziej  przerażających i opętanych przygód życia, dzięki której moje nerwy zyskały na wytrwałości. Obecnie potrzebuję opanowania i wyciszenia emocjonalnego (tak, niektórzy zauważyli, że od paru dni jestem nieco nawiedzona, czego dowodem może być to co zaraz napiszę;P).

Koniecznie muszę odzyskać oazę spokoju, i oczyścić umysł z wirtualnej pustki, która mną zawładnęła (nie do wiary, jak absurdalny może być internet, i z jaką intensywnością wpływa na światopogląd każdego z nas). Nareszcie znalazłam czas na odpoczynek od męczącej codzienności. Zagłębiając się w subtelności twórczości literackiej naszych ojczystych poetów, w końcu uzupełniłam wewnętrzną próżnię. Uzmysłowiłam sobie prawdziwe problemy, które ciągną za sobą sporo konsekwencji, a także zminimalizowałam w sobie tęsknotę, z którą z każdym dniem muszę się godzić. Uświadomiłam sobie, że nic nie jest na zawsze.



Post ani nie o ciuchach, ani nie o życiu, zdjęcia pomieszane, coś o niczym,  sama nie wiem o czym dlatego nie dodaję znaczników.

30 komentarzy:

  1. Wyglądasz jak dziewczyna z teledysku "nie lubimy robić" Borixona, tak z twarzy mi się skojarzyło ;) A może to ty ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał pięknie wyglądasz !<3
    śliczne zdjęcia, bardzo ładna spódnica ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :) nosisz soczewki czy to twój naturalny kolor oczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie noszę soczewek, po prostu tak padło światło :)

      Usuń
  4. cudownie wyglądasz!!! świetne zdjęcia, ta spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz ♥ Ależ Ty jesteś śliczna. Nie mogę oderwać wzroku od Twoich oczu! Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy spojrzałam na pierwsze zdjęcie, myślałam, że jesteś dziewczyną z teledysku Donatan ft. Borixon and Kajman " Nie lubimy robić", albo jak Sofie Ellis Bextor ;) Masz na prawdę charakterystyczny typ urody - śliczna jesteś i tyle! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na Twoją buzię ;) Jest prześliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog .
    będę tu częściej zaglądała :)
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLICZNA JESTEŚ...

    CUDNA STYLIZACJA..

    DODAJEMY CIĘ DO OBSERWOWANYCH BLOGÓW :))

    BUZIAKI

    XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna !

    Muszę dodać do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty jesteś piękna!
    Obserwuję;) Ja dopiero zaczynam, wpadnij:)

    http://lovelygoodmorning00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co Ty ćpiesz? :D Pola <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wooow super, fantastyczny blog, ciekawe zdjecia jak i stylizacje ; )
    z najwieksza checia zaczynam Cie obserwowac,

    mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś prześliczna! Świetny blog! :) Pozdrawiam!

    Obserwujemy?
    Jeśli masz ochotę to gorąco zapraszam
    www.dyverst.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ponownie swietnie :)

    mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. jejciu, uwielbiam Twojego bloga :) wyglądasz mega :) zapraszam do mnie na nowy post :) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne masz oczy :) Świetny look kochana:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, bardzo fajny zestawik!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo delikatnie i stylowo. Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ach te twoje oczy masz je cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz ^^ Za lepszą oceną z matematyki większość osób gania ;)
    http://pusta-szklanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrobina adrenaliny jeszcze nikomu nie zaszkodziła... :)

      Usuń