środa, 22 maja 2013

illusion

W ciągu ostatnich paru lat bardzo dużo  rzeczy w moim życiu uległo zmianie. Nie mówię tylko o wyglądzie, czy sposobie wyrażania siebie. Ostatnie lata nauczyły mnie szczególnie pokory, i doceniania miłości bliskich osób, które tak szybko odchodzą. I nie mówię tutaj o jakiejś zranionej młodzieńczej miłości , gdyż miałoby to znaczenie paradoksalne. W wielu przypadkach mimo przeciwności losu, nie możemy przestać wierzyć. Zawsze znajdzie się nadzieja, nie ma sytuacji bez racjonalnego wyjścia. Zawsze znajdzie się też ktoś, kto nam pomoże, na kogo możemy liczyć.
Jestem z Tobą A. wiesz?

Swoją drogą nie mogę nadziwić się kilku zdesperowanym osobom, nad wyraz ingerującym w życie prywatne moje i moich przyjaciół. Zdaje się, że nasz żywot  wywołuje wiele kontrowersji. Nawet nie wiedziałam, że mam aż tak barwne bytowanie!;) Zainteresowanych zapraszam na mojego  Instagrama.











dress- black&white/ pants- stradivarius/jacket, necklace- H&M/ shoes- no name

31 komentarzy:

  1. Biały ! ;* /bagiet

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna z Ciebie kobietka, obseruję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty zestaw, ale dodatki robią cuda ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pokrecilas wlosy?

    OdpowiedzUsuń
  5. biegasz jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Podoba mi się Twój blog. Fajna kolorystyka, ciepła dla oczu. Po za tym można znaleźć ciekawą treść i oryginalne zdjęcia. Podoba mi się tu. Dołączam się do obserwatorów, aby odwiedzać częściej Twojego bloga. : 3

    No i zapraszam na swój blog, oczywiście - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie oczy <3
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnie sie na Ciebie patrzy, ale co wazniejsze, przyjemnie sie tez czyta, a to polaczenie idealne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ty jesteś PIEKNAA !!! ...i te stylizacjee <33

    BOSKO!

    Oczywście obserwuje i zapraszam do mnieeee!

    http://opowiadania-berty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny outfit:) masz nogi do nieba i piękne oczy:)
    obserwuję, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog :) zapraszam do mnie http://zzycianolifexd.blogspot.com/ + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pretty hair!!!*.* maybe you like to visit my blog:) would be so nice:) LiVDE.Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze mówisz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaką masz śliczną dziewczęcą urodę. Tak słodko wyglądasz z tym uśmiechem na twarzy. Mam wrażenie, że post kompletnie do zdjęcia nie pasuje, ale to dobrze. Pomimo ' tych osób ' potrafisz cieszyć się życiem. Tak trzymaj (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw;)
    bluzeczka i naszyjnik mega!

    Zapraszam do siebie na konkurs z Oasap:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing pictures!! You're so beautiful:)

    OASAP GIVEAWAY - http://serenitybygemma.blogspot.com.es/2013/05/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny zestaw! Świetnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. matko ale Ty masz piękne rysy twarzy :) aaa co do seta świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja.

    Zapraszam Cię na konkurs.
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem twojego gustu, bloga a najbardziej urody!Dołączam do grona obserwatorów:)No i świetny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety tacy właśnie są ludzie.. szukają sensacji w życiu innych, bardziej charakterystycznych od nich samych osób :)


    ps. nigdy, ale to NIGDY nie można stracić wiary w innych i w siebie :)


    zapraszam do siebie : http://piotrowiczann.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń