czwartek, 18 kwietnia 2013

Black&White

Przepiękna pogoda nie pozwala mi siedzieć w domu. Zaraz uciekam biegać, a później ,,ulubiona'' a6W. Niestety mój aparat nie został naprawiony, nadaje się do wyrzucenia. Zdjęcia robione telefonem- nie kwestionujmy zatem ich jakości... :) Mój malutki fotograf zbuntował się, dlatego też nie uchwycił butów.
Już za tydzień nie będę miała przyjemności codziennie spotykać pewnych ludzi, a szkoda, bo z pewnością nie zapomnę wsparcia, jakie okazywała mi pewna osoba, gdy przechodziliśmy przez pasy, czy też ,,vizirowego'' zapachu :)






pants-stradivarius/blouse-metro/watch-edibazzar.pl

19 komentarzy:

  1. Super!
    Piękne zdjęcia i extra set :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest po prostu niesamowity ...stylizacja świetna :)

    OBSERWUJĘ PONIEWAŻ MASZ INTERESUJĄCEGO BLOGA I ŚWIETNE STYLIZACJE ...


    Pozdrowienia i Zapraszam do siebie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś śliczna :) świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku, jesteś piękna:) nie umiem się napatrzeć! jak zwykle mega post :) zapraszam do mnie na nowy :) co sądzisz? :D

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz. Piękne zdjęcia oraz bardzo fajny zegarek :D
    Pozdrawiam

    http://floweryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :) wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. pomimo że zdj z telefonu wyszło pięknie :) fakt szkoda że butów nie widać noo ale zawsze można je opisać :) Zapraszam do mnie nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super;)


    obserwacja?

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jak na zdjęcia z tel to dobrze wyszły !pięknie i klasycznie pozdrawiam i zapraszam http://szafaminia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek jest cudny, podoba mi się całość <3

    Pozdrawiam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  11. przecież jakość i tak jest dobra!
    świetny blog,obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie kupilas zegarek u cyganow na targu ? Bo troszku miedzia blyszczy . Mozesz ta a6w calymi miesiacami robic , i tak w Twoim przypadku nie pomoze :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przejmuj się anonimkami to ludzie zazdrośni

      Usuń
  13. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń