czwartek, 25 października 2012

Time, time

Tak mało czasu, tak dużo nauki ... Gdy dowiedziałam się, że na prawo trzeba zdać rozszerzenie z matematyki, mój świat całkowicie uległ zmianie :P Od dwóch tygodni mój aparat jest w naprawie, w konsekwencji czego nie mam możliwości dodania czegoś nowego... Mam nadzieję, że w najbliższym czasie go odzyskam. Z niecierpliwością czekam na weekend, by odpocząć od męczącej codzienności. 
Poniżej przedstawiam kilka zdjęć z wakacji, które miały miejsce w niezapomnianym  Lloret de Mar.








z moimi gwiazdami :*

40 komentarzy:

  1. Oczywiście polubiłam Twoją kandydaturę w konkursie :) życzę powodzenia! Bardzo ładne zdjęcia z wakacji, ach ja chcę lato z powrotem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym zdjęciu wyszłaś jak jedna z dziewczyn Bonda!!

    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia. ja chcę znów wakacje!! :(
    buziaki, kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear!
    i did not know your blog, it's great!
    you have a new follower, follow me back?

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie powiało latem! masz mój głosik w konkursie! i żeby aparat szybko sie naprawił!
    fascynatoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing photos!!!
    Follow each other? Check my blog..

    www.fashionblogtwenty.blogspot.com

    Giwtou

    OdpowiedzUsuń
  7. dasz radę i z matematyką :D
    laaatooo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje <3 Hiszpania ! Świetne zjdęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Masz taką urodę retro i cudowne włosy. Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful photos! mind to check out my blog? maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęściara ! Taka woda to marzenie *_*
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. przez chwilę poczułam lato :))


    zapraszam do siebie może coś się spodoba i zaobserwujesz:
    http://breatheliffe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia!
    aż mi się ciepło zrobiło :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ; )

    Zapraszam : niematojaktakietam.blogspot.com

    Obserwujemy. ? ; )

    Ja obserwuje ; 3 .

    OdpowiedzUsuń
  15. jakaś Ty ładna dziewczyno!!! :) A i pięknie Ci w czerwonej szmince, więc nie wstydź się tak malować, bo wyglądasz na prawdę super! :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna :)
    Bardzo ładne są zdjęcia na twoim blogu.
    Jest on dla mnie małą ściągawką :D
    zapraszam do siebie : http://brunetka-i-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne dziewczyny na ostatnim zdjęciu! Masz przepiękną figurę :) Też byłam w tym roku na wakacjach w Lloret de Mar i jestem oczarowana tym miejscem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na prawdę niezłe z Wag gwiazdy :) świetnie wyglądacie... bardzo podoba mi się twój blog.. zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. such a nice post :)
    love it!!! great blog!
    would be nice to hear sth from u!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam do mnie na konkurs :
    http://lifestoryam.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nice pictures!
    visit my blog!

    http://lornea.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę *.*




    http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne masz te zdjęcia...uwielbiam taki klimat! :)

    Zapraszam do mnie: http://elegantintimacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia!
    jesteś bardzo fotogeniczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej! Nominuję Twojego bloga do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Figura pozazdroszczenia! Wpadlam tu z modnej polki - obserwuje i zapraszam do siebie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super masz figure.. I extra blog. zapraszam do siebie rowniez :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi theгe, this weekend іs nice in suppoгt of me, becauѕe this occaѕion i am
    reaԁing this еnormоus informative
    pіеce оf writing here at my house.


    Feel free to visit my blοg post articleseachengine.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rеsults will most likelу be shown if utiliseԁ
    30 minutes еach day.

    my web blog www.kidsocial.com.au

    OdpowiedzUsuń
  30. Highly descriptive post, I loved that bit. Will there
    be a part 2?

    Also visit my homepage ... learn more here

    OdpowiedzUsuń