piątek, 28 września 2012

Fellings




 Codziennie spotykają nas różnego rodzaju sytuacje. Bywają one przepełnione entuzjazmem, neutralnością, bądź w najgorszym wypadku smutkiem. Każda z  okoliczności miewa tajemnice, objawiające się nostalgią lub marzeniem. Wiele z nas odkłada swoje plany na przyszłość, szukając usprawiedliwienia w teraźniejszości, która jest przesycona strachem. Do głowy przychodzi mi jedno pytanie: dlaczego nie teraz? Dlaczego by nie spróbować właśnie w tej chwili? Przecież nie będziemy trwać wiecznie, a na spełnienie swoich ambicji może zabraknąć czasu. Świat się zmienia, technologia mknie naprzód, nie możemy siedzieć bezczynnie. Najwyższy czas zacząć to, co za każdym razem obejmujemy słowami ,,kiedyś to zrobię''. Życie płata figle, raz jesteśmy, a nagle nas nie ma. Zostawiamy najbliższych, wystawiając ich na wieczną tęsknotę, sami obawiając się bólu. Dlatego powinniśmy, a wręcz musimy kochać właśnie dziś, na zawsze, by gdy będzie już za późno, nie żałować tego, czego nie okazaliśmy tym, których już nigdy nie zobaczymy, a pozostaną jedynie we wspomnieniach…    I to jest ta wyjątkowość chwili- kochać tak, by późniejsza nostalgia nie była cierniową drogą, obarczającą nasze dusze.  

18 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcie. Czyżby to zdjęcie robił jakiś profesjonalista, bo na to wskazuje :).
    Fajny post, postaram się wpadać częściej, w zamian proszę tego samego ;).
    + obserwuję!

    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tak samo.. Ale wciąż nie potrafię własnych myśli zamienić już DZIŚ w rzeczywistość..

    Świetny blog, pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie napisane.. ;3

    Obserwuję i zapraszam do mnie: KLIK KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tekst. i piękne zdjęcia. uwielbiam wchodzić na Twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również obserwuję, masz piękne zdjęcia i w ogóle jesteś piękna! prawdziwy od serca tekst ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej : ) świetny blog jak miło że do niego dotarłam .

    Zapraszam do mojej krainy :
    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Ash; *;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, piękna z ciebie dziewczyna, bez problemu mogłabyś być fotomodelką. Nie mogłam się powstrzymać od skomentowania tytułu twego bloga, gdyż jest on rażąco niepoprawny. Mówi się "I am" albo "I'm" jako skrót, w języku angielskim nie ma słowa I'am... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super bloga a trafiłam tu przez przypadek..jedno jest pewne: cieszę się ogromnie z tego powodu!:) Pozdrawiam serdecznie:)
    U mnie nowy post, może zajrzysz na http://jestemvanessa.blogspot.com/ :)
    PS Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niesamowitą urodę !

    Obserwujemy ? : )

    OdpowiedzUsuń
  10. masz śliczne zdjęcia,podoba mi się twój blog,obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję i liczę na rewanż ;) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć! U mnie na blogu jest konkurs, do wygrania są świetne nagrody, kto nie gra nie wygrywa, więc dlatego zapraszam na http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/09/konkurs_25.html (tu dowiesz się wiecej)! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale jesteś fotogeniczna;) masz rewelacyjne zdjęcia:) całkiem przypadkiem tu weszłam i nie żałuję:) dodaję do obserwowanych i czekam na więcej rewelacyjnych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś wyróżniona w Liebster Blog :)
    zapraszam do mnie po pytania http://agugupazdziernik.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  15. You're gorgeous :)

    afashionblacksheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello to every one, because I am truly eager of reading
    this webpage's post to be updated regularly. It includes nice information.

    My website - fireplace megastore

    OdpowiedzUsuń