poniedziałek, 17 września 2012

Co nieco o modelingu...



    Płeć piękna wielokrotnie zaskakuje nas swoim zachowaniem, postawą czy też wyglądem. Za dawnych czasów kobietę postrzegano jako damę, zachowującą nienaganne podejście do świata oraz ludzi na nim zgromadzonych. Odznaczała się elegancją, naturalnym pięknem i umiarem. Była pożądana. Ów przykładem mogła być niezwykła Marilyn Monroe czy  wiecznie szykowna Audrey Hepburn.  Obie panie zachwycały pięknem,  prawdziwym uśmiechem,  bądź prostotą bytu.  Te cechy otworzyły im drzwi do wielkiego świata Hollywood, zahaczając po drodze o ścieżkę modelingu. Porównując dzisiejsze fotografie do tych z poprzednich lat, beztrosko można popaść w popłoch traumatyzmu. Kiedyś dostojne i  naturalne zachwycały delikatnością.  Dzisiaj poddane obfitej obróbce komputerowej, prężące się nago pseudo-modelki .  Oglądając serwisy poświęcone modelingowi, łatwo rzucają się w oczy dwa rodzaje pań- piękne, poruszające swą niewinnością, skromne istoty. Inne- przeciętnej  urody, chcące ponad wszystko zrobić karierę na pracy grafików…

Autorki opisów  typu ‘’chudnę’’ ,  ‘’wybierz mnie, chudnę’’  zamieszczonych na portalach społecznościowych  przeznaczonych dla modelek,  odznaczają się poczuciem  bezsilności wobec własnego ciała. Zamieszczanie w sieci tego typu tekstów jednoznacznie podkreśla ich bezwartościowość, często wynikającą z naiwności.

Taka refleksja na dziś J

_________________________________________________________________

Poniżej przedstawiam dzisiejszy outfit. Do zwiewnej białej koszuli dobrałam pastelowe spodenki oraz wianek,  idealnie odzwierciedlający (zapewne już zapomniany) letni klimat. Nie zapomniałam również o moim ulubionym dodatku- złotej kolii. Oto efekty:  











Koszula- H&M
Spodenki- Mohito
Kolia- I'AM
Wianek- DIY



19 komentarzy:

  1. genialna stylizacja! lancuszek najlepszy :)
    obseruje i licze na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe przemyślenia. Piękny, dziewczęcy outfit w stonowanych kolorach - zdecydowanie jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, letnia stylizacja, masz super włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią zabrałabym Ci tą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne włosy + dodaje ;)


    zapraszam: strange-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje rozważania na temat modelingu spowodowały, że zaczęłam się zastanawiać nad tym czy nie jesteś czasem profesjonalną modelką? Mam nadzieję, że jesteś bo szkoda, żeby tak eteryczna istota jak Ty nie dzieliła się z innymi swoim naturalnym pięknem. Cudowne fotki! Bardzo podoba mi się sposób w jaki malujesz sobie kreskę, jest taka precyzyjna a zarazem zadziorna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jestem profesjonalną modelką. Takie zachowania innych dziewcząt zaobserwowałam m.in. na portalach poświęconych początkującym, lub też doświadczonym ludziom z branży modelingu.
      Pozdrawiam i serdecznie dziękuję ;*

      Usuń
  7. śliczny look, świetne połączenie kolorów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam połączenie koszuli z kolia :)
    ps.tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar kilka razy w tygodniu umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zestawienie :) jestes przesliczna dziewczyna! Rowniez obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Eхcellent post! You look amazing!

    Im reallу impressed by your blog.
    I follow you now! Follow me? :)

    http://kassandra-beinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ΤΕΛΕΙΟΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice blog!!
    Do you like to follow each other?

    X Annewil
    http://lovetolittlethings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, trafiłam tu z forum portalu ModnaPolka.pl i zaobserwowałam :) Będę wdzięczna za rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz:) Dziękuję za miły wpis <3
    Pozdrawiam!!
    Meri Wild

    OdpowiedzUsuń
  15. trafiłam do ciebie przez ModnąPolkę :) jesteś przepiękna i bardzo fotogeniczna! chętnie poobserwuję :)

    i zapraszam do mnie na nowy post:
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz. Podoba mi się post !:))


    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń